c5s

[complete.colorful.comfortable.cheerful.creative] school


You are not connected. Please login or register

yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us!

Pilih halaman : Previous  1, 2

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down  Message [Halaman 2 dari 2]

26 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Fri Jun 19, 2009 5:19 pm

Gotir_Kyou


8th Grade Student
8th Grade Student
baru'' ini lagi keranjingan ma Jazon Mraz niieee

Lihat profil user http://www.keroro-gunsou.forumotion.com

27 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Sun Jun 21, 2009 12:06 am

Alchegga Riffame


Rainbow Teacher
Rainbow Teacher
Jesse Mccartney!!

Pete Wentz nya FoB!! AKKKH!! xD~

David Archuleta!!!

Jason Mraz lmayan...

Taylor Swift!

itu dulu lah xD~


_________________
I'll be vacuum from FB, forum then everything related to Internet until the exams over.
But for now, you can contact me via http://plurk.com/taktepikirlagi and http://twitter.com/eggARM
Don't forget to follow :kiss:

Bless me so I can pass the National Exams brightly and enter the University I've dreamed fast :kiss:
LOVE Y'ALL and I'm so gonna miss you Sad
Lihat profil user http://twitter.com/eggARM

28 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Sun Jun 21, 2009 11:09 am

Dachin_Ajinomotoe


High Teacher
High Teacher
Pavarotti of course.


_________________



Senyum yang lebar yaaah.... Aaaaaa ^0^

Lihat profil user

29 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Mon Jun 29, 2009 9:30 pm

Kate Cloveran


6th Grade Student
6th Grade Student
@run : bgus bgus.. saia suka gaya anda hahahaha
kau ketularan virus penggila DA dari loyal fans.a hahahaha

@gotir : iiyyyy suka ma jason mraz!! sama2 hahaha.. lgu.a yg butterfly enaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkk bgd! hahaha

@himeh : ada nama cowo aku ada nama cowo aku *ditendang* :ditendang:
iiyy ada jason mraz.a jga hahaha

@papi : pavarotti dah meninggal kan ya?

Lihat profil user http://daVid_arChuLeta_loVe_aLL@yahoo.co.uk

30 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Mon Jun 29, 2009 11:31 pm

Dachin_Ajinomotoe


High Teacher
High Teacher
@Ran
Emang dia sudah mati tapi musiknya akan tetap hidup


_________________



Senyum yang lebar yaaah.... Aaaaaa ^0^

Lihat profil user

31 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Wed Jul 01, 2009 1:50 pm

Alchegga Riffame


Rainbow Teacher
Rainbow Teacher
@^: pavarotti kan pemusik? ato penyanyi jugag? ==a kalo gitu beethoven masuk dong ya?

@ran: xD~ dasar archie holic...


_________________
I'll be vacuum from FB, forum then everything related to Internet until the exams over.
But for now, you can contact me via http://plurk.com/taktepikirlagi and http://twitter.com/eggARM
Don't forget to follow :kiss:

Bless me so I can pass the National Exams brightly and enter the University I've dreamed fast :kiss:
LOVE Y'ALL and I'm so gonna miss you Sad
Lihat profil user http://twitter.com/eggARM

32 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Wed Jul 01, 2009 4:37 pm

Dachin_Ajinomotoe


High Teacher
High Teacher
@Egha
Pavarotti itu penyanyi opera sedangkan Beethoven komposer lagu klasik...
Gak masuk banget...


_________________



Senyum yang lebar yaaah.... Aaaaaa ^0^

Lihat profil user

33 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Thu Jul 02, 2009 10:28 am

Alchegga Riffame


Rainbow Teacher
Rainbow Teacher
@^: saiagatauapaapasoaloperaatopuncritajamandulukak ^^;;; maap <=== bahasa alien

xD~

SNSD juga lmayan rupanya =33


_________________
I'll be vacuum from FB, forum then everything related to Internet until the exams over.
But for now, you can contact me via http://plurk.com/taktepikirlagi and http://twitter.com/eggARM
Don't forget to follow :kiss:

Bless me so I can pass the National Exams brightly and enter the University I've dreamed fast :kiss:
LOVE Y'ALL and I'm so gonna miss you Sad
Lihat profil user http://twitter.com/eggARM

34 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Thu Jul 02, 2009 9:08 pm

Kate Cloveran


6th Grade Student
6th Grade Student
@papi : yaph! sayang ya pdhl.. dya suara.a manteb hahaha

@himeh : iya dooooooooooooooonnnnnnnnggggsssssss *ga nyante bgd haha* anything is him haha lol

Lihat profil user http://daVid_arChuLeta_loVe_aLL@yahoo.co.uk

35 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Thu Jul 02, 2009 11:35 pm

Suck-T <3 Yoona


Cloud Teacher
Cloud Teacher
@ himeh : baru ktularan virus snsd ya meh??? huehuehueuehue clink clink clink


_________________
Lihat profil user

36 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Sun Jul 05, 2009 3:16 pm

Forte


6th Grade Student
6th Grade Student
David Archuleta
The Clique Girlz ( Paris, Destinee Monroe dan Ariel Moore )
Rida Rsd ( huakakak ... zaman dulu sih )
Madonna
David Cook
Jason Mraz
Kelly Clarkson
Mandy Moore
Remioromen

Lihat profil user http://www.ia-forum.heavenforu.com

37 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Mon Jul 06, 2009 4:23 pm

Kate Cloveran


6th Grade Student
6th Grade Student
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ada iang cinta David Archuleta jugaaaa awawawaw
tpi kmu archucook T.T
iyyyy suka Jason Mraz juga awawaw

Lihat profil user http://daVid_arChuLeta_loVe_aLL@yahoo.co.uk

38 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Wed Aug 19, 2009 12:40 am

Haruka Lamperouge


1st grade student
1st grade student
kalo saya suka hirano aya, miley crus, and michael jackson~ tersipu

Lihat profil user http://uchiharizuki.blogspot.com/

39 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Wed Aug 19, 2009 8:23 am

Dachin_Ajinomotoe


High Teacher
High Teacher
Lagi doyan sama penyanyi2 jaman dulu, seperti:
Sam Saimun
Bing Slamet
Trus siapa lagi yah..... hmmmm waahh


_________________



Senyum yang lebar yaaah.... Aaaaaa ^0^

Lihat profil user

40 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Sun Aug 23, 2009 11:43 am

Kate Cloveran


6th Grade Student
6th Grade Student
@haruka : kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa miley cyrus >< MJ!! kyaaaaaaa aq juga sukaaaa huahuahua
prefer on miley daripada taylor swift hahaha

@papi : bing slamet lgu.a yg kyk ap pi?

Lihat profil user http://daVid_arChuLeta_loVe_aLL@yahoo.co.uk

41 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Sun Sep 20, 2009 2:35 am

Alchegga Riffame


Rainbow Teacher
Rainbow Teacher
@^: taylor swift enak juga kok..

ngomongngomong taylor, ada insiden apa dia ama kanye west di Film Award nya MTV?


_________________
I'll be vacuum from FB, forum then everything related to Internet until the exams over.
But for now, you can contact me via http://plurk.com/taktepikirlagi and http://twitter.com/eggARM
Don't forget to follow :kiss:

Bless me so I can pass the National Exams brightly and enter the University I've dreamed fast :kiss:
LOVE Y'ALL and I'm so gonna miss you Sad
Lihat profil user http://twitter.com/eggARM

42 Re: yoUr favoRite siNger?? who who?? tell us! on Thu Sep 24, 2009 5:14 pm

LaRunnVianne


8th Grade Student
8th Grade Student
fave singer.. dari dulu ampe skrng tetep YUI xD

Lihat profil user http://runnirunni.blogspot.com

Sponsored content


Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas  Message [Halaman 2 dari 2]

Pilih halaman : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik